گاوصندوق آنلاین

فروش گاوصندوق

گاوصندوق آنلاین

فروش گاوصندوق

فروش گاوصندوق

بایگانی
پیوندهای روزانه

لازم به ذکر است که دزد ها هم انسان هستند و افکارشان درباره آنچه که دارایی نامیده می شود ، شبیه شماست پس از راه ها و مکان های پنهانی همیشگی که در لحظه اول به ذهنتان می رسد، استفاده نکنید...کمی خلاق باشید:

مثلا جواهرات را توی آستین لباس یا جوراب فرزندتان که هیچ وقت استفاده نمی کند و معمولا در دورترین و مخفی ترین قسمت کمد افتاده بگذارید ، یا برای مخفی کردن  پول و برگه های مالی و سند ، روش های خلاقانه زیادی وجود دارد.

نکته 1

محلی که برای گاوصندوق انتخاب می کنید، باید کاملا مخفی باشد و جز خودتان و شریک زندگی تان شخص دیگری از آن خبر نداشته باشد.

نکته 2

دارایی های مهم را یک جا جمع نکنید ، آنها را جدا کنید و مخفیگاه جداگانه ای برای هرکدام از آنها در نظربگیرید.

نکته 3

وقتی برای مدت طولانی از خانه بیرون می روید، صدای زنگ تلفن خانه را به پایین ترین درجه ببرید تا وقتی زنگ می خورد و جواب نمی دهید، کسی بیرون از خانه متوجه خانه خالی نشود.

نکته 4

اگر توانایی مالی خرید دزدگیر دیجیتالی برای خانه و اتومبیل را ندارید، چسباندن برچسب دزدگیر روی در خانه و گذاشتن  همین ترفندها شما را نجات می دهد.

نکته 5

دزدگیر اتومبیل و قفل هایی که روی فرمان بسته می شوند، معمولا نمی توانند از دزدی های اتومبیل جلوگیری کنند و قفل هایی که به پدال و فرمان وصل می شوند، از بهترین انواع قفل ها هستند.

نکته 6

حتی برای یک خرید ساده و کوتاه هم کیفتان را داخل اتومبیل نگذارید و وسایل ارزشمند را به محض پیاده شدن از اتومبیل بیرون بیاورید.

نکته 7

بیمه کنید ، ممکن است سال های سال به آن نیاز نداشته باشید اما فراموش نکنید اتفاق همیشه می افتد و ممکن است روزی از اینکه خانه، ماشین و اشیا گرانبهای خود را بیمه  کردید نفسی راحت بکشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
گاوصندوق نیکا

گاو صندوق

گاوصندوق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی